tråkigt att bara sitta hemma. buhu!

hej alla sötnosar!
sitter och kollar runt på massa kläder från nelly.com, man hittar ju alltid nya snyggsnygga saker där. lyssnar på musik gör jag också. jag är en otroligt sysselsatt kvinna. har kollat litegranna på lets dance med mami och papi också, det där programmet har aldrig riktigt varit min grej.. men jag var tvungen att umgås med dom lite eftersom det ända jag gjort idag är att vara instängd på mitt rum. och haha rabih är ju med på lets dance, han lär ju komma långt pga alla små äckelfjortisar som sitter och ringer in och röstar som galningar.

tog mig en skål glass, dock är jag inte särskilt ätglad idag, fick inte i mig något annat än ett glas blåbärssoppa och vatten igår men idag har det gått att äta lite iaf. men några tuggor blev det, lite gott var det faktikst.