yo

hej alla sötnosar!
idag har varit en riktigt BRA dag. började med skola, kom i tid till alla lektioner och var allmänt duktig sådär (a) sen på matte provet svarade jag på alla frågor och kände verkligen för första gången hur otroligt bra det gick. matte e ju inte riktigt min specialitet om man säger så men det här provet gick sketa bra! trots att jag inte ens hade börjat jobba med det kapitlet.

efter skolan åkte jag med bästis till komethallen, mötte upp lajnden och körde på en dubbel solning. lagon bränd känner man sig. ska ta en snabb dusch nu. PUSS!


HAHAHAHA. roliga bilder. ni kanske ser hur röd jag är i ansiktet? iaf på mitten bilden.
tro mig i verkligheten äre tusen gånger värre!
1 olizigal:

skriven

jag har världens vackraste vän och det är du!

2 Anonym

skriven

du är vackraste oliwia <3