brist på liv, oh ja!



hej alla sötnosar!

har haft en förjävlig dag. men min morgon brevid älsklingen var bra iallafall! :) just nu sitter jag faktikst och smaskar i mig en bulle, okej då, två... ganska gott. lyssnar på Savage Garden - Two beds and a coffee machine också, det var ett tag sen nu. men den är ju så bra, och så sorglig!

idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. har otroligt tråkigt nu iallafall, och snart är låten slut också.. vafan ska man hitta på då? lyssna på en till kanske (?) nej men jag funderar faktikst på att knäppa på tvn och kolla om det är nått bra, hundra år sen jag kollade tv känns de som. men är det inge bra så blir jag sur och tar en dusch eller nått. vi får se vad ödet bestämmer att det blir. nu ska jag iallafall sluta skriva, känner att jag inte kommer nån vart ändå. PUSS!