i väntan på kärleken

hej alla sötnosar!
sitter hemma hos älsklingen och väntar på att han ska komma hem från jobbet.. tiden går långsamt när man väntar. därför tänkte jag fördriva tiden med ett litet ointressant blogginlägg.

jag kom hem från landet igår. hade det hur tråkigt som helst. iallafall dom två sista nätterna, ja.. vad hände, träffade kusinerna, var på fest och drack öl, vår älskade katt dog, sov, spelade snake och chicago, grät, spelade kubb. ja, de var väl lite av det man gjorde dessa 5 dagar i dalarna.

träffade älskade terese igår, satt och snackade vid grillen. sen mötte jag upp älsklingen som har rakat av allt sitt FINA hår. fick mig en liten chock menmen, det växer väl ut såsmåningom får vi ju hoppas, haha.

och ikväll blir det födelsedagsfirande för Charlie, grattis grattis! varken dricka eller cigg har man. känns ju SÅHÄÄÄÄR kult! aja, nu har jag inget mer att skriva. PUSS!