im back bitches!

hej alla sötnosar!
år och dar sen jag skrev känns det som.. kom iallafall hem från landet i förregår. kom hem på kvällen, fixade mig, mötte upp chrippa igen och gick ner till aborreberget där alla krökade. fick ett underbart välkomnande av mina tjejer! som jag saknat som bara den. sen satt vi där vid vattnet, kröka, lyssna musik och sjöng tills de va dags att vingla hem.

på landet var det iallafall jätte mysigt, bad, grill, solning, m.m
och idag åkte mamma och pappa till arlanda för att fira sitt 20års jubileum i Tunisien. inte alls avensjuk.. men jag ska iallafall tillbringa denna vecka boende hos min pöjk så jag kommer ha det mysigt iallafall. och i helgen ska det ju bli över 30 grader. så då gäller det att olja in sig reält och dra ner till badet för en heldag på stranden. men nu ska jag sluta skriva. bjuder iallafall på lite bilder från landet. PUSS!