stessdag & tjejmiddag

hej alla sötnosar!
sov hos chrippa inatt, drog iväg tidigt till jakan för att köpa presenter till tessi&linda. sen stötte jag på lilla mormor, vi prata lite och käka glass i solen. sen gick jag runt i jakan och köpte två linnen till tess, glidmedel till linda, haha sen hittade jag faktiskt en tubtopp till mig själv, jätte billig och jätte nice. sen drog jag till barkarby och köpte en stor toblerone grej till terese och en jätte fin fotoram till linda. sen åkte jag hem, sliten och äcklig, hoppa in i duschen och fixade mig sen mötte jag upp oliwia och hanna i centrum sen drog vi till linda. tjejmiddan var hur nice som helst, vi snackade, skratta, körde jag har aldrig och hade det allmänt trevligt bara. dom blev jätte glada för presenterna och kvällen flöt på bra. sen drog jag med stella hem till henne, jag hon och eric kollade the grudge och massa annan skit, haha, snacka och chilla bara.

men jag saknar min älskling dock.. GOSH I LOVE HIM! hihi. aja nu ska jag krypa ner i sängen. PUSS!