kom inte på nån rubbe,

hej alla sötnosar!
just nu måste jag vara den tråkigaste bloggaren i hela bloggvärlden. bloggaren, hahaha, det kan man inte ens kalla det för. jag bloggar ju aldrig (?) men har inte direkt känt att det har varit den största prioriteten här de senaste dagarna. plus att jag fortfarande inte kan lägga in bilder, nej för nu har jag inte ens en mobil längre. måste ha ett nytt simkort, men de ska fixas idag. skönt med mobil igen!

ska iallafall packa det sista och städa rummet litegranna, sen kommer chrippa hit så ska vi mysa med film sen drar vi iväg tidigt imorn för att tillbringa midsommar i dalarna på mitt land :) tror det kommer bli hur mysigt som helst, hoppas jag iallafall, lite öde dock, men har vi varandra såå! haha aaaww.... nej men seriöst nu. ska bli bättre på att uppdatera när jag har fixat mobilen oså, innan dess kan jag inte lova ett shit.

ska bara ta lite kort om min dag, b2 sov hos mig inatt. innan vi somnade kollade vi på en film som heter freedom writers, den va bra och hade en både tragisk och fin handling, men den kunde bli lite långtråkig ibland, de ändå negativa annars rekomenderar jag den till er som inte har sätt den! sen idag iallafall så ställde vi klockan och gick upp innan klockan tio, mötte upp julia och la oss vid duschen och solade. körde en baywatch run när julia sprutade ner mig med duschen. niiice! haha och röd blev man ju också, inte lite heller! menmen, de e som vanligt. röd sen.. röd. nejmen nångång lär de ju lägga sig och bli brunt, kan vi ju hoppas :p men nu måste jag sluta skriva innan de blir en fucking bok dehär. vi hörs om en vecka när jag har kommit hem från landet. PUSS!