im back!

hej alla sötnosar!
och FÖRLÅT. har glömt sladden här och där och knappt varit hemma därför noll uppdatering. ska bli bättre. men bilder har jag tagit minsann. så lite har jag ju tänkt på er ändå :D det har inte hänt så mycket speciellt faktikst. hade en skit rolig kväll i lördags iaf, men det slutade med att linda och hanna blev nerspydda så ja, haha lite kul ändå (; men efter de drog iaf jag tess o linda hem och ''efterfestade'' lite hos terran. nice bajs. sov otroligt gott den natten sen blev det mysig första advent frukost med tomtegröt och pepparkakor. har haft jätte mysigt med min älskling också :) typ bott där de senaste nätterna. men det e ju så mysigt med sov sällskap. kommer sakna hans famn inatt.. får sova med lilla hårbollen Alice istället!

mja, vad fan har hänt egentligen?
jag har haft roligare än vanligt i skolan idag och igår. flummat runt med saran och jennie och bara varit allmänt jätte konstig, så som bara jag kan. but i like it! som jag brukar säga, normal är tråkig. right? och nån som verkligen förstår min humor är kära fina mentor karin. mycket kärlek till dig damen!

ååååh nu när jag ändå är igång med skrivandet kan jag tilllägga att jag ska träffa finaste tove eriksson imorn. blir så långa mellanrum mellan våra dater så jag får panik. nått vi båda får bli bättre på tycker jag!

jaja. nu ska jag skriva lite engelska sen ta ett varmt bad seeeen lägga mig i sköna sängen. PUSS!