lååångt inlägg

hej alla sötnosar!
haha imorse hade min arm somnat. gick bokstavligt talat och typ drog den efter mig. fett läskigt! sen drömde jag världens hemskaste dröm också. att min älskling var otrogen.. jag grät när jag vaknade. tog ett litet tag att inse att det bara var en dröm. fyfan säger jag bara. blev nästan sur på honom på riktigt ;p

skippade historialektionen imorse eftersom det bara var redovisningar, och jag inte ens har börjat på min. så kände att det kanske var lite onödigt. pappa e jätte sur på mig nu men jag orkar inte bry mig förtillfället faktiskt. hade iallafall religionsprov idag, inte pluggat till men jag hoppas hoppas hoppas att jag får G iaf. försökte allt jag kunde, svarade på alla frågor (även fast jag gissade dom flesta) så jag håller verkligen tummarna nu! ingen info&layout idag så vi slutade direkt efter provet. skönt!!! köpte världens godaste kycklingröra tunnbrödsrulle från cafeterian sen var det bara att bege sig ut i snöstormen. fyfasiken. usch! jag tycker det är mysigt med snö, men FAN inte med snöstorm! kunde ju knappt gå med öppna ögon. men nu är jag hemma iallafall. ska sätta på mig en gosig varm tröja sen städa lite innan oliwipivi kikar förbi. PUSS!