måndag

hej alla sötnosar!
idag har jag varit i skolan, gick rätt så bra. på idrotten hade vi fotboll och självklart halkade jag och landade pladask på rumpan. måste sett riktigt kul ut, sen gjorde jag mål och direkt efter det gjorde jag illa foten och fick ligga i högläge. haha mats sprang med kuddar och bandage och grejer, kändes som det hade hänt värsta grejer. kanske en aning överdrivet liksom, men han är så söt den där gubben!

efter det åkte jag en sväng till älskling, kollade på Stolen, hann inte se hela men den verkar gryyymt bra, så vi får väl se klart den imorn :) sen fick jag skjus hem och sen dess har jag bara tagit det lugnt och njutit av en skön hemma kväll. har varit så sjuuukt trött. har suttit med mamma och kollat på ung&bortskämd. sen har jag även kollat på tv4play på lyxfällan när Vanita är med. haha fan va dum hon är asså, men rätt skön ändå!

nu ska jag iallafall ta ett varmt bad sen lägga mig i sängen och kolla tv. PUSS!


''35 000 kr på bara kläder? ojdå, hihi''