onsdag

hej alla sötnosar!
idag har varit en helt underbar dag. är på toppen humör förtillfället! försov mig imorse och missade första lektionen men snackade med min lärare direkt när jag kom till skolan och fixade så jag får anmäld frånvaro. grymt! sen visade hon även min engelska uppgift jag lämnade in, jag fick MVG- förstår ni :D helt jävla grymt! fick även G på mitt religionsprov jag gjorde på resursdagen, sen gjorde jag handelsprov idag och det gick också skit bra. fan va glad man blir när det går bra! måste fan börja sköta mig nu!

efter skolan åkte jag hem till älskling och kröp ner brevid honom i sängen och sov till halv 5. haha! sov typ ingenting inatt så det va därför. sen nu fick jag precis skjus hem och nu ska jag dra till bästavän och spendera kvällen och natten där. PUSS!


ååååh..
jag och min bebis när hon bara var 11 veckor gammal!