after school update

hej alla sötnosar!
sitter som vanligt här och fryser! whats up with that liksom? min nya dresscode har blivit min stora vinröda morris liksom. aja gosigt med morgonrock. snart går jag väl med den till skolan också..

väntar på att middan ska bli klar, bäst att det blir nått gott annars kommer djävuls elise fram. mjaa, skönt att vara hemma iallafall. men skoldagen var inte så farlig ändå, rockade fett på spökboll gjorde jag. vann hela skiten!


åååh kolla vad jag hitta då. från när vi firade midsommar på landet. åh det började regna och var hur kallt som helst men jag slängde av mig kläderna och hoppade i medan dom andra stod under varsitt träd med filtar runt sig. aa vad säger man, e man viking så e man! när det slutade regna fick jag iallafall sällskap av lille skitungen, sen togs det kort. yupp, där fick ni hela historien.
1 josefine:

skriven

mysig bild :)