gårkvällen

godmorgon alla sötnosar!
sitter hemma hos älsklingen medan han ligger och sover. igår kväll krökade vi hela gänget. hade hur kul som helst. madde va där, alla va taggade. aa bara hur bra som helst. men sen blir minnet suddigt och nu sitter jag här och har ångest. min baby fick typ åka hem tidigare från krogen för att ta hand om mig, och han var ute och firade sina kompisar. så GISSA om jag känner mig dum? kommer inte ens ihåg nått liksom, sen har man förstört hans kväll. de känns ju verkligen inge bra. visst var klockan ioförsig runt 2 tiden men han var ju den som drog tidigast iaf, because of me. duktigt jobbat tjejen!

men hade iaf en jätte jätte kul kväll så långt jag kommer ihåg. hoppade runt och dansade som en galning. ALLA dansade! alla var verkligen taggade till tusen igår. så jävla nice :D och idag blir det tjejmiddag hos BÄSTA oliwia som fyller år imorgon. cant wait! kommer bli galet! PUSS!