min galna helg

hej alla sötnosar!
tänkte berätta lite om min helg. kör dag för dag igen!

fredag: skrev ju ett inlägg i lördags morse men beskrev inte dagen i fulladrag då så here we go! var i skolan som vanligt, åkte hem en snabbis, åkte tillbaka till jakan och mötte älsklingen och fixade öl och kollade lite i affärer. åkte hem till älsklingen i kanske en halvtimme sen gick jag till terese där hon och MADDE väntade. inte träffat madde på över ett år så det var trevlans! vi käkade god middag sen kom alla andra. vi krökade, sjöng, dansade. hade SKIT KUL! jag hade mina 5 elk men sen smakade jag tydligen vodka av massa och det hela slutade med att jag i stort sätt blev medvetslös. tänker inte gå in på detaljer här i bloggen men blev iallafall hur full som helst. måste verkligen börja dricka med måtta.. på riktigt. det är farligt att dricka för mycket! men kvällen var iallafall hur rolig som helst bortsätt från slutet. alla favoriter samlade på ett ställe liksom!

lördag: tjejmiddag hos olle. åt hur gott som helst! till förrätt blev det mozarella sallad, till varmrätt blev det strimlad potatis med kött och beasås. och till efterrätt blev det kladdkaka med vitchokladsås ovanpå. jag säger bara oliwias pappa är KUNG på att laga mat. vi satt iallafall alla tjejer och snacka och hade det skit trevligt. burran och jessica va där också som jag inte har träffat på skiiiit länge. gud, kommer aldrig sluta älska dom där tjejerna asså! sen fortsatte iallafall kvällen hemma hos tess. grabbarna kom, krök, sång för oliwia vid tolv slaget och ännu en lyckad kväll!

söndag: ja, idag har jag varit med madde och terese, kollat lite på avatar innan jag var tvungen att gå ner i tvättstugan, höll på där ett par timmar sen åkte jag med och lämnade av madde i bålsta. i hope ill se you soon my friend! sen har jag bara ätit och nu sitter jag här och lyssnar på musik. och sötisen oliwia är inte 16 år längre. 17 år och bara 1 år kvar nu :D synd bara att vi andra kommer vara ute på krogen liiite tidigare än dig (; haha


grattis min fina vän på födelsedagen! loveu