saknar

fick sms av bästaste hanna att hon hade träffat min älskade Emma Wedin, min gamla fiende, min gamla vän, min gamla handledare! gud vad jag saknar henne.. hon är gravid och ska föda barn om 2 veckor. och hon hade tydligen pratat jätte mycket om mig. gud vad jag bara vill träffa henne. saknar verkligen henne, saknar gamla klassen, saknar skolan, allt. det var verkligen ens andra hem, ens andra familj.


jag vet, töntig som jag var så cencuerade jag ansiktet.
men här är iallafall en bild på mig och bästa emma!


älskade 9A, min andra familj.
skolavslutningen i 9an. miljontals tårar föll den dagen!
riktigt jobbigt var det att splittras från alla.

men ojojoj vilka roliga minnen det finns att prata om. vilken helvetesklass vi var! alla matkrig, alla tuggummin i låsen, alla lektioner vi förstörde. vi betedde oss verkligen som snorungar, men FAN va roligt vi hade! jag ångrar inte en sekund! &jag tror verkligen ingen annan än vi som gick i klassen förstår. vi har så sjukt mycket minnen tillsammans. vi var lärarnas mest hatade klass, men samtidigt den mest älskade. OM det måste känts tomt när vi slutade! att gå till skolan var något roligt, något man nästan såg fram emot. varje dag var ett nytt äventyr. 

källtorpstiderna är något jag kommer ta med mig hela livet, något jag aldrig kommer att glömma ♥