vi ses i nangijala

kan fortfarande inte tro att det är sant. lämnade ljus och blomma vid stationen igår.. och idag var din minnesstund. riktigt fint. det finns så många som bryr sig. det finns sååå många som älskar dig. du har lämnat kvar en sån stor saknad här nere på jorden. vi alla saknar dig. kramade om din familj, kan inte ens tänka mig vad dom går igenom. tände ljus i kyrkan och lämnade ett brev och en ros. hoppas du ser hur många det är som bryr sig. danne, killen som alltid var glad och positiv och brydde sig om andra, hur går det att inte älska en sån kille? en sån fin människa, det går inte ens att beskriva. allt känns så overkligt, det känns inte som det händer på riktigt. satt med mamma idag och pratade om dig.. vilken go kille du var. vi pratade om minnen, när du firade nyårafton med oss när du var 10år, när du var tillsammans med emelie :) när du gick från termo varje morgon för att hämta henne när ni var mindre. och jag kommer ihåg när du och emelie skrämde mig och micke i tvättstugan. FAN va rädd jag blev, sen står du och emelie och asgarvar, fyfan! och när jag skrämde dig med den där äckliga masken, du blev så rädd. jag och emelie kunde verkligen inte sluta skratta. det är så sjukt att inte ha dig här längre, att inte ha danne här. att inte höra emelie säga ''jag går bara till danne'' allt känns så konstigt. får tårar i ögonen varje gång jag kollar på fotot på dig som står på köksbordet. vi alla sörjer och tänker på dig.

vi glömmer dig aldrig Daniel, aldrig. kärleken för dig kommer leva kvar förevigt ♥

1 Sara:

skriven

R.I.P ! finns om du vill prata elise <3