hoppas ni är lässugna!

hej alla sötnosar!
det var ett tag sen. har ganska mycket att skriva om. kan börja med helgen, dag för dag.

fredag: krökade hos tessi. hade det hur kul som helst. körde sanning och konka. lyssna på musik, snackade, skratta osv. alla favvisarna var där och det var bara allmänt kul.
lördag: jag terese oliwia hanna stella malin låla linus krull micke markus joel charlie och samuel drog alla iväg till veddesta för att köra Laserdome. tjejerna mot killarna, HUR ROLIGT SOM HELST! skulle kunna fortsätta i evigheter. efter det drog vi till jakan och käkade på kina. efter det fortsatte vi hem till terese, men jag drog hem och sov nästan direkt för jag var heeelt död.
söndag: åkte till stan med tove. länge sen jag träffade henne så det var skönt att få umgås lite. köpte ett vanligt svart linne och ett läppglans och tove köpte hårfärg. har fortf inte sätt hur det blev men hon lova att lägga in bild på fb idag. hihi. sen drog jag hem till älsklingen och kolla film och hade det jätte mysigt.


japp. det var min helg, riktigt lyckad! måste även få skryta lite och säga att mitt 'sluta rökande' går hur bra som helst! inga tankar alls på att börja igen. måste även lägga till att hela min förra vecka i skolan var prickfri! dvs ingen skolk, inga sena ankomster. NADA! känner mig rätt så grym måste jag säga. och idag efter skolan har jag städat rummet och varit i tvättstugan. nu väntar jag på min baby, sen måste jag laga nån slags mat också. aja. PUSS!