Lite bilder

hej alla sötnosar!
JAG LEVER, så ni kan andas ut nu (; har inte orkat blogga eftersom jag ändå inte kunnat lägga upp några bilder från resan pga slarv och kvarglömt kamera sladd i Tunisien.. men nu har älsklingen beställt ny som kom idag. så här bjuder jag på lite bilder, mer kommer imorgon!


me and love på Arlanda


small head vs jumpo head..


ombord på planet


sunset


framme vid hotellet, bild tagen från ballkongen.
inte så bra bild men fler kommer sen



vi åkte på en heldags sahara tur. här är slisk killen som ledde
min kamel och min söta älskling som liknar en arab :)



vi stannade till vid ett 'bergshus' söt kamel beeeebis som blir
matad med nappflaska, aaaw!



mycket folk som stannade för att kolla


inuti deras hus


massa andra turister och jag i mitten. ganska fräck utsikt därifrån

har inga fler bilder just nu men fler laddas upp och bjuds på imorgon. skriver fler inlägg då eftersom jag har dissat bloggen ett par dagar nu.. i'll be back. I PROMISE!