tisdag

hej alla sötnosar!
japp, sitter här i skolan. kom hit åtta. lektionen börjar 10. fråga mig inte ens varför jag är här. min hjärna har inte fungerat denna morgon och mina hjärnceller hann inte riktigt inse att vi började senare. menmen. så jag sitter här i klassrummet helt själv och bloggar och kollar runt på fb. känner mig rätt så mobbad.

efter skolan ska jag köpa present till min lilla plutt som fyller 10 år imorgon. åh vad han har tjatat länge nu! men jag var nog värst. jag gick runt ett halvår innan och tjatade om min födelsedag. är lite så fortf (a) fast julen har jag alltid varit värst med. smyga upp i natten och kolla paket under granen är min specialitet :^)
men undra vad man ska köpa till plutten då.... han önskar sig iallafall några bilar man kan skjuta iväg typ. sötnöten!


kan inte fatta att du börjar bli stor. min lilla bebis..