torsdag

hej alla sötnosar!
kom precis hem från jakan. var i skolan, hade data sen fick vi vänta två och en halvtimme för vi skulle ha föreläsning. ganska intressant faktikst, riktigt skön kille. jätte fattig från början, nu är han egenföretagare och miljonär. efter skolan följde jag med aqve till ur&penn. tipsade ju henne om urbilliga örhängen och armband. köpte själv 6 örhängen igår för 40 kr. bara stora örhängen, precis som jag vill ha det! love it.

nu sitter jag bara och tar det lugnt med lite musik oså. snart kommer brorsan hem så ska ta hand lite om han, sen kommer älsklingen också. hade tänkt att få in en stor rensning av min garderob idag men vi får se, det kommer ju ta ett tag om man säger så.. aja, här kommer iaf 3 bilder på hur jag ser ut idag. tänkte få in lite sånt då och då, bara för att det ska hända nååånting i bloggen, utom att jag skriver vad jag gör hela tiden.. liiite långtråkigt kanske.


invigde mina ormskinnstrumpbyxor idag. nice!
1 aqve:

skriven

taaaack :D hoppas de va kul i grönan igår