söndag

hej alla sötnosar!
sorry för bad update. i fredags var jag iaf med gänget, hade det huuur kul som helst. drack för mycket, och kommer inte ihåg ett smack efter sista glaset. vaknade upp dagen efter med VÄRLDENS baksmälla. jag som aldrig brukar bli bakis. menmen, så man bäddar får man ligga right?

men nu hörni ska jag berätta nått stort som har hänt. JAG HAR SLUTAT RÖKA! bara sådär, pang bom. och det underbara är att jag inte känner av suget. inte ett dugg. de gånger jag försökt sluta förut har de gått åt helvete men nu går det hur bra som helst. onödigt att röka! kostar bara massa pengar. och nu har jag ju råd med mer sprit!!!!! haha driver, kläder kommer pengarna som egentligen skulle gå till cigg att gå till. vet redan vad jag ska köpa när pengarna kommer. wiiihoo! :D åh så duktig jag är!