hej där

HEJ ALLA SÖTNOSAR!
förlåt för världens sämsta update. inte haft tid eller ork att blogga. ibland är man ju helt enkelt inte sugen. men nu kände jag hur de kliade i fingrarna så nu tyckte jag att det var dags igen!

sov hos älsklingen inatt, kom hem för ett tag sen. haft rätt så fun time med syskonen. vi är ensamma här hemma de 3 närmsta dagarna för mamsen och papsen är i småland. så just nu sköter det äldsta barnet maten. hoppas det blir gott annars jävlar!! höhö. jag är på rätt så bra humör eftersom jag är ledig idag och det är fredag imorn. yeeey! :D sen på söndag ska jag träffa älskade tove som jag inte har umgåtts med på år och dar! så det blir trevligt :) &efter maten ska jag till bästavän och spendera natten där. mysipyyys!


jag och bästaste hanna in tha school!


söta alice myser i emelies säng
1 HANNA:

skriven

USCH VAD FUL BILD PÅ MIG!!!!!!