bara massa babbel

hej alla sötnosar!
jag sov typ åtta timmar inatt. ändå kunde jag somna klockan 3 och vakna klockan 6 lagom till en god fläskfilé middag. haha så nu är jag galet utvilad. samma sak igår hemma hos chrippa. då skulle vi vila vid typ 1 tiden, men då somnade jag också och sov typ 3 timmar, fast jag hade sovit bra under natten. så ja, nu har jag sovit nästan 24 timmar på två dagar så nu är jag utvilad och pigg tills helgen och påsklovet! har mycket roliga planer så jag ser verkligen fram emot ledighet, yeey! :D

resten av dagen har jag umgåtts med min fina lillebror, suttit och sjungit och visat roliga klipp på youtube. han är bra fin min lillebror. måste visa mer kärlek! åhh min plutt ♥

&imorgon äre skola, har sovmorgon och börjar tjugo över tolv så det blir grymt skönt! god tid att fixa mig osv. känner för att fixa mig lite extra fin imorgon :) får se om jag hittar nått i garderoben! ska träffa min älskling kille imorn också, kommer sakna hans varma famn inatt!

men nu känner jag att jag måste avrunda detta. herrejösses. PUSS!