elise klagar

hej alla sötnosar!
kom hem för ett tag sen. har hunnit vara nere i tvättstugan två gånger. men det är 6 maskiner så jag har ju några gånger kvar. åååh så kul, jag bara älskar tvättstugan! speciellt när det är så mycket tvätt så man drunknar! råkade ställa sköljmedlet på tvättmaskinen också. så när jag kom tillbaka var det blått sköljmedel över hela golvet. 3 liters flaska också, helt ny.. så typiskt mig.

och trött är jag också, som fan. vill bara ligga och sova tills jag ska upp igen imorgon. det skulle vara fucking awesome. menmen, det går ju inte när man har flera timmar tvätt framför sig. OK, fan vad jag klagar. nu ska jag fan ge mig! har lite big brother jag måste ta igen innan kvällens program också, det suger fortf att roddan är ute..

imorgon är det iallafall fredag och helg. bara hålla ut! faaan va skönt med helg, då får jag sova lite extra länge med älsklingen på morgonen också :) nu äre dags att gå ner i tvättis igen. PUSS!