gårdagen + stor rensning av förråd

hej alla sötnosar!
världens bästa väder. nu är inte sommaren långt borta! ååååhh va underbart :D

igår följde jag med till chrippas jobb för dom skulle tvätta bilen där. han jobbar på en golfbana, så vi åkte iväg med deras jobbarbil på en rundtur. hur mysigt som helst! sen fick man tillochmed testa slå några bollar. herregud, inte min sport det där för 5 öre. slog i mattan hälften av gångerna och resten rullade iväg några meter. menmen, man kan inte vara bäst på allt? ;) HAH!

sen åt vi iallafall middag hemma hos mig sen drog vi med min söta lillebror och spela fotboll vid bolinder sen drog vi hem till baby och kolla film och sov. härlig dag!

& idag drog jag hem tidigt. har hjälp till att fixa med vårat förråd. herregud det är så sjukt mycket saker. ni kan inte föreställa er! hela porten är full plus hur att hur mycket som helst fortfarande är kvar i förrådet trots att vi har åkt flera omgångar och slängt saker. fattar inte hur dom kan ha samlat på sig allt det här asså? jaja. nu ska jag ta tag i mitt rum och rensa bort lite vinterjackor osv. PUSS!


det här plus 100 grejer till står i porten.
skolbänkar, pallar, skidor, u name it!

det här är det som finns kvar i förrådet.
och det är bara 1\10 del av allt som fanns från början..
suck!