my dayyy, fridayy

hej alla sötnosar!
mötte upp aqve vid 11 tiden i jakan sen tog vi tåget mot st:eriks ögonsjukhus. har börjat få dålig syn.. det var två timmars vänte tid så vi drog till donken och käka. & fyfan va skarrigt. brevid oss satt en gammaltant som stank, asså verkligen stank kiss! hon satt och smugglade ner öl i sin mcmugg, folk bytte tillochmed plats för hon lukta så jävla illa. så vi gick och sa till personalen tillslut. inte så fresch att äta bland sånna där direkt..

fick göra massa olika tester. och slut resultatet blev att det nog är bäst om jag skaffar glasögon. inte så att jag ser jätte dåligt. men ser inte texter från långt eller nära håll.

sen mötte vi iallafall min kära syssling marcuz på tuben som jag inte har träffat på ååår och dar! så han drog med oss och kolla lite kläder oså. aqve fick med sig sexigaste tightsen eeever! im in fucking love. seriöst.....


fick några dropp i ögonen som sved hur mycket som helst, skit jobbigt. men mina ögon gick iallafall runt och blänkte efter ;)