torsdag

godmorgon alla sötnosar!
gårdagen blev inte riktigt som planerat och det blev vissa missförstånd osv mellan mig och christoffer. men det löste sig sen. slutade iallafall med att vi lagade våran goda fläskfilé middag, klockan 10 hah. sen hade jag köpt vanlig yoghurt och frysta hallon och fixade värsta goda smoothies men chrippa tycker ju tydligen inte om hallon, haha så jag drack typ upp allt själv vilket ledde till att jag höll på att spy.

och nu hörrni ska jag berätta för er vad jag har för mig! jag sitter i skolan! börjar egentligen halv 11 men jag kom hit klockan 8 för att plugga ikapp alla andra. jag har 6 ig varningar och har man mer än två ig när skolan slutar får man inte flytta upp till årskurs 3 så nu JÄÄÄÄVLARRRRR kör vi!

efter skolan ska jag och chrippa åka och leta efter en kontroll till mig, han har nämligen köpt ps3. jag vill egentligen ha en rosa, eftersom det är min älsklingfärg, hhiihi, men vi får se vad vi hittar. nu måste jag fortsätta plugga, grym som jag är! PUSS!