friiiday babe

hej alla sötnosar!
ååååååhhh!! två dagar kvar till egypten. myyygaaaad! :D im so happy!

och gårdagen med bästaste tessan var awesome. förutom att jag var lite deprimerad av att gå runt där bland alla kläder och shopping glada människor. blev helt psykad. började prata med kläderna tillochmed... ''förlåt, men jag lovar att komma tillbaka och hämta dig när min lön kommer, i promise'' haha tönt, jag vet.. men jag har inte shoppat på ett tag nu och känner att det är about time!
men det får bli efter egypten, då ska jag även ta hål i naveln, woooho. när man är lite brun och fin sådär :):) magen får jag jobba på senare, det pallar jag inte just nu. haha!

nu ska jag iaf kolla på en film som ewa rekommenderade, The rebound heter den. sen när chrippisen kommer hem blir det åka iväg och köpa lite solskyddsfaktor och duschkrämer osv. PUSS!