grattis fina pojkvän!

hej alla sötnosar!
idag är det världens finaste killes födelsedag! min älskling fyller hela 21 år idag!
jag och ewa (chrippas mamma) har åkt och fixat massa saker, slagit in paket osv osv. vi kommer ge den ultimata födelsedagspresenten. ååååh, längtar tills jag får se chrippas ansiktsuttryck. vågar inte avslöja nu eftersom jag inte vill riskera att han råkar klicka in här, då blir hela överraskningen förstörd. men iaf, vi ska snart åka och hämta honom från jobbet sen får han lite presenter sen ska vi fika, sen ska jag och babe åka iväg på europe och takida! :D har ju haft biljetterna sen min födelsedag och idag är konserten. så det blir nog en toppen dag!

skriver mer senare, avslöjar den FETA presenten då också! ;D PUSS!
1 Jennie:

skriven

bloggaaaaa babe!!!!!!!!

2 Anonym

skriven

Eliiiise! BLOGGA då! :) uppdaterar 20 ggr om dagen ju..