hello again!

åhhh sötisar! haha på nått konstigt sätt så uppdaterar jag ALLTID när folk kommenterar att jag ska göra det. typ för att jag känner mig dum, och för att jag inser att det faktikst finns folk som är intresserade av vad jag har att skriva. hiih, lots of love!

mjaa, jag lever iaf! älsklingens födelsedags present var en upplevelse från liveit.se, att köra ferrari eller lamborghini. och självklart är det lamborghinin han ska hoppa in i och gasa iväg med. världens fucking snyggaste bil i heeela världen! knullar ferrari upp och ner! så ja, det ska bli riktigt kul att se =) snacka om minne för livet!


här har vi den! jag döööör!! så snygg. ♥

annars då? huummm.. jag har råkat göra nått med min rygg så jag har haft galet ont i 3 dagar. igår var värst, börja nästan gråta. fick lång och skön massage innan jag somna iaf och idag känns det bättre! överlycklig! vill ju inte gå runt som agda 89 när vi åker till egypten om en vecka liksom!

en annan lite skojsig grej är att jag följde med chrippa till hans jobb i lördags, haha! kvart i 6 var vi där. medan han åkte runt och klippte massa green på golfbanan så åkte jag efter med en elbil och lyssnade på musik och spelade motorcrossspel på hans mobil. och angående det där jävla spelet... jag får damp. eller jag har damp. tror jag. är jag nästan helt säker på.
vi hittade ju samma spel på datan, så vi laddade ner det, sen skulle jag slå chrippas tid, men jag kom alltid precis efter, och det gjorde mig galen. satt och skrek, slog i tangentbordet, slog i stolen så jag fick skiiiit ont i handen. tillslut fick jag inte spela det spelet längre. men det var nog för mitt egna bästa.

och ja, om 6 dagar prick idag åker vi till egypten. jag är så jävla glad :D fast jag bara har fattat att vi ska åka till typ 20%. idag ska vi åka och köpa finbyxor till baby, eftersom dom har en galakväll på hotellet, och vi såg på bilder att alla går med finbyxor och skjorta. haha, shit asså. lovar att bjuda på maaassa med bilder!

men nu ska jag mysa ner mig i sängen och kolla massa simpsons avsnitt! PUSS!