ladies and gentlemens, meet adhd elise!

ena sekunden älskar jag kläder mer än allt annat på jorden och vill ha nya heeela tiden. men när det kommer till mina garderober, stunder som NU, så vill jag bara bränna upp skiten, till grunden!! aaaaaaahhghghghhg. jag får ju inte plats med mina kläder i mina garderober. lådorna är fulla, och resten av garderoben är öööverfull med en feeet hög med typ hundra plagg. så det är inte ens någon idé att försöka få in dem plaggen i lådorna, eftersom dem också redan är överfulla. plus att det ligger kläder överallt i mitt rum som jag inte heller vet vad jag ska göra av. OCH så har jag en fet resväska full med kläder som jag inte har orkat packa upp ännu. åååååhh va jobbigt allt blev nu :(:(:( ska fråga chrippa om han kan fixa nån garderob hemma hos honom som jag får använda, för att dela med honom funkar inte, det vet jag redan. sååå ja, det ser jag som den enda lösningen, annars får allt se ut som det gör nu och då får mamma klaga bäst hon vill.


ge mig en FUCKING walk in closet så slipper jag sånna här problem!!!!!!!!!