onsdag

hej alla sötnosar!
förlåt för att jag är så off hela tiden! lovar fler inlägg, och om jag inte pallar skriva så lovar jag att slänga in någon bild då och då iallafall :D

har mycket att berätta för er. mycket som har gjorts och ska göras. har umgåtts med underbara vänner, myst med pojkvän, haft överraskningsfest för sara med tacos tårta och presenter. och sen största bomben av dom alla, JAG SKA PROVJOBBA! på ett företag som heter fisk-killen. man åker runt och säljer skaldjur, lax, torsk osv osv. så ja, låter som det blir avtal redan på fredag. sofia är och provjobbar nu, efter som jag hookade upp henne också. så det är skit kul! äntligen äntligen börjar pengarna rulla in. *peppar peppar ta i trä*

så ja, ungefär det jag har att uppdatera er sötnosar om! nu ska jag fixa mig lite sen kommer min älskling och hämtar mig som jag inte har träffat sen i söndags och saknar SÅHÄÄÄR mycket! PUSS!