alla <3 dag

hej alla sötnosar!
nu är jag på bra humör igen! åt precis meeega goda hamburgare med pommes och nu sitter jag och lyssnar på musik. sen ska jag lägga mig och mysa lite med Se&hör tills min man kommer. sen blir det fredagsmys hela kvällen med film och massa kramar&pussar. stackars chrippa, han kommer inte få vara ifred en sekund ikväll för jag är på världens goshumör HAH :)

tänkte btw ta och berätta lite för er om alla<3dag eftersom alla andra människor med en partner har gjort det i sin blogg. det började med att vi möttes upp i centrum och käkade på pizzerian, kanske inte det mest romantiskaste stället men det är ju trots allt sällskapet som räknas. efter det gick vi hem till chrippa sen gav jag han min present, ett jätte gulligt kort som jag gjorde i skolan sen fick han massa godis. asså inte bara lite då menar jag myyycket godis. la allt i min britney parfym kartong med papper på sen voila! haha och han var så gullig, han hade inte slagit in så han gömde sakerna i vardagsrummet så jag fick gå runt som ett mongo och leta. fick en deo (BEHÖVLIGT, eftersom jag har lånat hans i typ 3 veckor...:$) sen en hjärtchoklad ask. sen mös vi med film&godis resten av kvällen :)