killen med ett hjärta av guld



fina fina du.. har drömt om dig ett par gånger sen du försvann. jag har frågat dig varför, jag har bett dig komma tillbaka, bett dig komma tillbaka till emelie. det skulle göra henne så glad. men alltid har jag vaknat och insett att du aldrig kommer göra det. danne.. allt känns fortf så overkligt. det har inte gått in i huvet ännu. finaste, bästa, snälla danne. han som alltid kom och tittade in lite då och då. han som ALLTID var så glad. när jag kollar på videon jag spelade in på dig och emelie när ni satt i mitt rum och sjöng.. jag önskar så mycket att du kunde komma hit och sjunga med oss igen. att du kunde komma tillbaka till emelie. hon skulle bli så glad. jag ser att hon saknar dig. hon saknar sin bästavän. din fina familj saknar dig.. vi alla saknar dig.

tack för att du lämnade kvar så mycket kärlek här på jorden. tack för att vi fick chansen att ta del av en sån fin person som du. Tack!