godmorgon

godmorgon alla sötnosar!
asså seriöst jag e typ lack på mig själv, igår vaknade jag hur tidigt som helst och idag vaknar jag när klockan är tjugo över nio? varför vaknar jag helt fucking av mig själv när jag faktikst väl har chansen att sova ut.. kul.. sen imorgon kommer det självklart vara hur jävla svårt som helst att komma upp. typiskt!

igår hade jag det iallafall jätte trevligt, först med god mat och sällskap hemma hos tove sen traskade jag till nyberg. kul att träffa alla igen! :) sen fick jag skjus hem vid 1 tiden och gick och sov nästan direkt. huuur trött som helst. och mitt huvud värker och min hals är förjävlig.. har haft ont några dagar men nu tror jag det börjar ''bryta ut''. jippi. det absolut enda som e skönt med att vara sjuk är att man slipper skolan, men det har inte jag råd med direkt. nu ska jag lägga mig i sängen igen och försöka sova mmeeerr. PUSS!