look right through

jag har tagit mycket skit i mina dagar. jag har varit osäker. jag är en väldigt känslig person, även fast jag alltid ska bygga upp en sida av mig som framstår som den där glada spralliga, alltid positiva tjejen. ibland blir det för mycket, ibland känner man att man inte orkar. den där glada sidan vill man bara gömma bort, man vill inte att folk alltid ska se en som den personen. man orkar inte att alla antar att man alltid är glad, att man alltid mår bra.

jag vet inte varför jag skrev det där egentligen. ville bara skriva av mig. få ur mig lite. känns som jag håller mycket inom mig, att det jag vill få ut inte riktigt framstås på rätt sätt. just nu behöver jag min älskling, asså verkligen behöver honom. blir alltid på bättre humör när vi ses. glad att jag har min Christoffer. ikväll ska vi ta hand om varandra, min fina! ♥