sundayyy

hej alla sötnosar!
nu börjar sara tappa tålamodet så nu är det bäst att blogga lite tror jag!
vill inte riskera att få stryk imorn i skolan!

i fredags var jag iaf tvungen att promenera 40 minuter till min praktik, menmen, det gick iaf. sen har jag myst med min babe hela helgen med massa onyttigheter så nu blir det gym och simning både tisdag&torsdag. får fan ångestattack!!!! sen idag gick jag upp tidigt och blev hämtad av pappa, fixade mig oså sen drog familjen till söta mormor som fyller 75 år idag! det blev jätte god smörgåstårta och massa gott fika. sen låg jag och sov och dregglade på min lillebror HAHAHA stackars unge. sååå jävla död var jag asså, och är fortfarande. ska nog lägga mig runt nio idag. i neeeed 2 sleep!

och nu äre solsidan om 10 minuter. söndagens höjdpunkt! världens bästa, skönaste och sjukaste människor! i like it big times! PUSS!