svar

hej alla sötnosar!
visste att ni skulle vara tråkiga på frågestunden. men det blev iallafall hela 4 frågor! ooooh! haha så jag tänkte ta och svara på dom nu

Berätta om dig och din kille, när ni blev tillsammans osv :)

jadu.. vi träffades första gången i april på ett chillkrök. vi pratade väl lite oså sen blev det att vi bytte nummer och började smsa. inget seriöst från början, men sen började vi träffas på kvällarna, vi satt alltid vid samma bänkar och pratade. de första gångerna var det lite stelt och nervöst, då när vi inte riktigt kände varandra. men sen träffades vi mer och mer, började sova över och sen den 6 juni på sveriges nationaldag blev vi tillsammans. och nu har vi hållt ihop i 8 månader på söndag :) jag e så kär i min älskling och är hur glad som helst att jag träffade honom! ♥

Vilka har du kommit närmast i din klass? :)

aqve, jennie och sara skulle jag tro. underbara tjejer det där, som man kan prata med och ha kul med. skoldagarna vore tråkiga utan dom kan jag säga! fast jag tycker om allihopa i min klass! har fått bra relation till de flesta och kan prata&umgås med allihopa, det känns kul :)

hur är din relation till sara alic? är det svårt att umgås med henne eftersom att hon är så himla cool?
hahaha! hmm, jadu relationen är lite uppåner. ena sekunden är vi jätte gulliga mot varandre och nästa är vi största fienderna, men vi tycker om varandra ändå! man måste bråka i en relation annars är det ingen riktigt relation, right? ;) och att hon är så otroligt cool påverkar inte relationen särskilt mycket eftersom jag är så cool själv!

Hur är chrippas familj? ;)

chrippa bor med sin mamma och sin syster och båda två är jätte gulliga! har fått bra relation till båda två och det känns ju verkligen jätte bra. kommer ihåg i början av mitt och chrippas förhållande, då var jag hur blyg som helst. låg mest inne på rummet och sa inte så mycket. men nu de senaste månaderna har det inte alls varit så och det har ledit till att vi pratar hur mycket som helst med varandra. kan kolla film tillsammans om chrippa är på träning osv osv. man känner sig verkligen välkommen här, jag kanske har börjat känna mig lite för välkommen dock eftersom jag inte ens knackar på dörren när jag kommer hit, hah!

så, det var den frågestunden. lär ju inte bli någon ny iaf om man säger så ;p men har ni frågor är det bara att ställa dom när som helst så svarar jag. PUSS!
1 Sara:

skriven

hihi de ba kärlek flisan :*