torsdag

hej alla sötnosar!
fick sluta tidigare från praktiken eftersom jag skippade lunchen. gryyymt skönt att vara hemma redan tio över 3 ;o och imorgon är det fredag så då får jag tänka positivt hela dagen tills det är dags att sluta och få heeelg. så jävla fucking underbart!! längtar lite smått till på lördag, då blire två 18årsfiranden, taggish tillish!

annars då? sportlov om prick en vecka, det känns ju också fucking awesome! sen äre bara 4 veckor kvar på praktiken nu. känns seriöst skönt att sluta, även fast jag kommer sakna att göra vissa saker och sakna att träffa vissa personer. men jag har ju frågat om jobb där så jag kan alltid hålla tummarna på att det händer nått på den fronten. med cash i baktanken tror jag motivationen höjs en aning också! nu ska jag bara lägga mig i sängen och kolla tv, hoppas att simpsons rullar nu! PUSS!