after shit school

hej alla sötnosar!
orkade inte gymma. har ont i foten, pga att en skinn\nagelbit sitter löst på min lilltå (låter som ingenting men trooo mig) har försökt dra bort den men det gör fööör ont och nu tror jag seriöst att det har blivit infekterat eller nått för det gör skit ont när jag går. och ont i huvet börjar jag få också. tappar tron på livet lär jag väl göra snart med. neee men valde att dra hem till min älskling istället.

ska försöka få upp mitt humör lite, känner mig som en emo uggla fan. sen i skolan blev en liten grej till en stor grej, vissa blev mer sura än andra men allt var egentligen bara menat som en liten grej från början. men nu har jag iaf försökt löst det eftersom det blev en aning sura miner. såååå jaaa vi får vänta o se vad som händerrrrrr. PUSS!


jag villl utomlands NUUUU!