äntligen hemma!

hej alla sötnosar!
just nu är jag på riktigt dåligt humör. känner bara för att släppa allt. jag orkar inte bry mig om nånting, inte om NÅNTING just nu. pallar inte lägga energi på ett jävla skit. tänker bara sitta här vid datan och lyssna på musik, sen lägga mig i ett långt varmt bad och bara rensa tankarna och koppla av.

skolan gick bra idag iallafall, även fast det finns en del ja, speciella personer. efter skolan drog jag och gymmade. sprang nästan 3 km på löpbandet. pallade springa i 18 minuter. brukar bara springa de 5 sista minutrarna och gå resten, så blev lite chockad över mig själv. svetten bara rann och det kändes helt underbart sen när jag var klar, fick in lite styrka och mycket magövningar också. sen kom världens bästa pappa och hämta mig sen drog vi hem till resten av familjen och käka hamburgetallrik! ♥


Solsidan med cola&godis hos baby igår


Lukas snygga ''profilbild'' haha


drog till tastys på håltimmen, blev favoriten Skagen som vanligt


sen fastnade jag och Miia på HMs barnavdelning


snyggingarna mikaela&micaela var inte så kamerakåta nån av dom


lite smått failad outfit bild innan gymmet


sen var det bra gott med mat efter denna långa dag!
1 Jennie:

skriven

fina du <3

2 Anonym

skriven

mobbad