dag 1 - Om mig

gud vart ska jag börja?
jag är en otroligt glad tjej, oftast. kan även få mina damputbrott när saker inte blir som jag vill eller personer gör mig sur. då blir jag riktigt sur, slänger saker och skriker osv. MEN jag kan även vara världens gladaste när jag skuttar omkring och skrattar och sjunger och bara blir allmänt jobbig tillslut :) jag älskar potatisgratäng och pannkakor. tacos och pizza går också hem. jag älskar one tree hill och south park. det är mina två favoriter! two and a half men och jims värld e också braiga. jag är världens känsligaste för filmer, det har jag fått från mamma. om det är minsta sorgligt så sitter jag och störtbölar. om det är nånting fint på tv som jag blir rörd av är det också svårt att hålla tårarna inne. jag älskar att sjunga men inte framför folk. gärna ensam i rummet till kareoke på youtube haha! jag hatar otrevliga människor. kaxiga bitchiga bittra människor. har alltid haft svårt för nytt folk. men e dom trevliga så är det självklart att jag också är det =) haha jag är en riktig smörare för lärare, ger ofta komplimanger o överdriver gärna lite med det också, hihi, men dom klagar inte såå. dock funkar det inte så bra på betygen.. skolan för mig går åt helvete. ligger efter och allt är bara bajs. får ångest när jag tänker på att helvetet snart börjar igen. men i högstadiet var jag värst. var nog inte en enda lektion jag inte blev utslängd ifrån. jag skrek, skrattade och störde på varenda lektion, sprang runt överallt och sjöng och skrek och startade matkrig i matsalen. haha lärarna sa att man kunde höra från flera hundra meters avstånd i korridorerna när jag var påväg. haha konstigt? nej inte riktigt. jag betedde mig verkligen som en snorunge, men FAN va kul jag hade. högstadie tiderna glömmer jag aldrig! gick i världens bästa klass också, 9a! :) det var även i högstadiet min fjortisperiod försegick. jag var jätteblond. hade piercing över läppen, alldeles för mörk brunkräm, massa vitt i ögonvrån, idomin. gick med hög fjortisdunk från mina högtalare som hängde runt halsen. kunde sitta så på tåg också, och jag brydde mig inte vad folk tyckte. men det där har nog lugnat ner sig lite nu, hah ;) likaså mitt galna festande. eller snarare drickande. drack väldigt ofta och varje gång jag drack blev det alldeles för mycket. och då menar jag verkligen ALLDELES för mycket. jag kom aldrig ihåg vad jag hade gjort dagen efter och fick alltid höra det mest pinsamma sakerna från alla andra dagen efter. sjuka saker som jag inte ens fattade att jag kunde ha gjort. det började gå lite för långt om man säger så. folk fick ringa ambulans och jag spårade verkligen ur. vissa gånger kunde det gått riktigt illa, tacka gud att jag alltid hade mina underbara vänner vid min sida som hjälpte mig och stod ut med mig. men som sagt, klart de lessnade, och några som verkligen lessnade var mina föräldrar. straff efter straff, utegångsförbud efter utegångsförbud och jag blev bara argare och argare och aldrig blev det någon förbättring. jag kunde helt enkelt inte dricka utan att bli fööör full. men det har förbättrats nu som sagt. och tur det, för det började bli liiite för mycket.
men ja, nu har ni nog fått veta det mesta om mig, skulle kunna fortsätta i evigheter men det pallar jag inte, haha det gör nog inte ni heller :) så det får räcka för den här gången, är det något ni undrar är det ju bara att skriva o fråga.