friiiday bitches!

godmorgon alla sötnosar!
klev precis upp. trött som faaan. men det är fredag, då får man ju faktikst lite motivation. så de e härligt :D &snart beger jag mig ut i kylan för att möta tessan sen drar vi till hemköp och frontar hela dagen. det är nämligen det man får göra på fredagar eftersom det inte kommer några leveranser då. tiden går rätt så sakta men det är mysigt för man får en härlig fredagskänsla av alla små söta barn som springer och köper godis och är hur glada som helst :)

igår åt jag en fet kebabrulle, fick lite hjälp av chrippa men FAN va mätt jag blev. tror det var därför jag vaknade typ klockan 4 inatt och hade HUR ONT SOM HELST. trodde seriöst att jag skulle dö. fyfan, hemskt. men sen somna jag sen gick det över. fan, får sluta äta så mycket, men hallå? sveas kebabrulle?? behöver jag säga nått mer? HAHA. aja, nu måste jag dra. PUSS!