måndag, back to hell

hej alla sötnosar!
förlåt för dålig uppdatering igår men jag gymmade med pappsen på morgonen sen åkte jag med mamma pappa och lillebror och hämtade mormor. hon har nämligen opererats och kan inte gå som vanligt efter det, så hon har suttit inne i sin lägenhet jätte länge. så vi tog ut henne på en liten sväng i centrum. fick även med mig lite nya grejer hem, kan lägga upp bilder senare :) efter det åkte jag hem till älskling och sov där.

& ja, nu sitter jag i skolan. skolan, skolan skola. helvetet har börjat igen. och vill ni veta en rolig sak? jag ligger 15 uppgifter efter i datorkunskap. 15 UPPGIFTER! och B-kursen börjar nästa vecka. kul... nej, inte riktigt.

nu är det iallafall svenska lektion. jag tycker om svenska. och Annie pannie svenskaläraren e söt =) efter den här lektionen är det idrott med söt-senila Mats. get 2 u guys later! PUSS!