morgon update

hej alla sötnosar!
kollade statistiken och märkte att läsarna steg lite extra igår. men så är det alltid på söndagar. kanske för att alla är hemma och inte har nått bättre för sig än att sitta vid datan (?) haha. igår chillade jag iaf hemma halva dagen, mös lite med familjen. sen gick jag till älsklingen, vi kollade film, körde lite motorcrosspel sen vare dags för Solsidan. till de laddade vi upp med cola och godis :)

men oj va drygt det var att gå upp imorse! jag är en sån person som ligger och snoozar ändå tills jag verkligen MÅSTE gå upp. minst en halvtimme snoozar jag, ibland blir det lite mer. men egentligen tror jag bara det blir drygare att gå upp då, när man ligger kvar och verkligen känner hur skönt det är och hur mycket man verkligen vill ligga kvar och sova. det enklaste är nog egentligen att bara gå upp direkt, tvätta ansiktet och börja fixa iordning sig. men haha det skulle jag aldrig klara av. tycker om min snooz ändå.

nu sitter jag på handelslektion som slutar om typ 40 min, sen har vi över 2 timmars håltimme, så det blir väl att dra till centrum och se om man hittar nått. get 2 u guys later. PUSS!