tisdag

hej alla sötnosar!
idag har jag varit i skolan, efter det var det dags för lite gym kände jag. har inte blivit så jätte mycket av det på sistånde, höll på att få lite panikångest ett tag! så ett gympass efter skolan var verkligen skönt!

och imorn äre resursdag. den där dagen när jag alltid har höga berg av saker att göra.. suck! blir så jävla fucking trött på mig själv. & efter det ska jag med carro och simma, weeey! skit länge sen jag simmade, konsigt nog eftersom mitt gymkort gäller till simhallen också (?) för er som inte vet så gick jag i simning förut. från att jag var 7 till 13 år. så jag slutade i 7an då jag tröttnade lite. träningar 5 gånger i veckan. två träningar på söndagar, en träning på onsdagar klockan 5 på morgonen. mja, haha det blev lite mycket och det blev en aning tråkigt att bara simma fram och tillbaka hela tiden. men nu ångrar jag lite att jag slutade, & när man kollar sig i spegeln har man ju fan nästan lust att banka skiten ur sig själv! HAHA! men imorn ska jag inträda vattnet igen iaf. det blir härligt =)

och nu sitter jag här i min söta hello kitty pyjamas och ska precis gå och hämta en varm kopp te =) sen blir det att gosa ner sig i sängen och kolla om det finns nått bra på tv! PUSS!