tisdag

hej alla sötnosar!
har inte haft någon särskild lust att blogga de senaste dagarna, inte för att jag har mått dåligt elelr nått sånt, bara inte haft lust.

nu sitter jag i skolan, slutar snart, då blir det gymmet! likaså igår, slutade klockan 5 sen drog jag och gymmade 1 timme och fyrtio min. kom hem halv åtta. SHIIIIT! nu kör vi säger jag bara, nu jävlar! ne men jag älskar att gymma, speciellt att gymma själv tycker jag om. eller klart det är roligt med sällskap också men det är skönt att bara komma iväg och få lite tid för sig själv & rensa tankarna lite.
efter skolan\gymmet har jag inga planer alls, så det blir antagligen bara att ta det lugnt och kolla tv, ta ett varmt bad, lyssna musik och chilla.

nu äre iaf info o layout, sen engelska, vilket jag personligen tycker är ett av de roligaste ämnerna i skolan. svenska, engelska och idrott är de bästa! sen äre iaf dags att sveeettas lite :D PUSS!

ps. jennie står och kliar mig i nacken, kärlek till den bruden♥