here i am again

hej alla sötnosar!
förlåt.. nu har jag varit dålig på att uppdatera igen. hade det bra i småland. mycket bråk på nyårsfesten bara men det var trevligt ändå =) gosade med världens sötaste kattungar, åt massa god mat, lärde mig lite nya coola grejer, körde idol leken och massa annat kul.










igår var jag med älsklingen och shoppade lite. köpte nytt smink, nya tights, en kofta, en tshirt och en jätte snygg partytopp! har egentligen alldeles för mycket kläder i mina garderober. känner att jag måste ta itu med det idag. har även lovat min älskade lillebror att åka pulka med honom, haha, tur att plutten har en sån töntig storasyster =)



igårkväll hade jag mys med syster och mamma. vi drack läsk, åt popcorn och kollade på Stekta gröna tomater. mammas favoritfilm sen hon var ung. och jag måste säga att den var riktigt bra!