I SHUT THE WORLD OUTSIDE UNTIL THE LIGHTS COME ON

varför oroar vi oss så mycket? tänk om jag gör si och så, vad tycker dom då? vågar jag verkligen göra så, tänk om någon säger något? varför gjorde han så? tycker dom inte att jag är fin? usch jag ser för fet ut i det här! varför sa hon så? vilken jävla bitch. vad är det för fel på mig?

jag tror vi bryr oss om små saker. saker som inte ens borde läggas märke till. vi är så ytliga. hela världen har blivit så jävla ytlig. istället för att lägga våran energi på att oroa oss och bry oss om småsaker kunde vi lägga energin på att skratta och sjunga istället. det ska jag börja med.

1 I AM BAAM - Göteborg Edition:

skriven

Bra skrivet! Det är verkligen sant det där.



Vi oroar oss på tok för mycket! Oron för vad folk ska tycka osv, hindrar oss från ett verkligen leva!