lördag

hej alla sötnosar!
igår var jag på middag hemma hos fina terese. slutade kanske inte riktigt som jag ville. vissa människor har problem att mogna upp tror jag. glad att jag har en sån fin pojkvän iaf som kom och hämtade mig :) vi kollade lite harry potter sen somnade vi nästan direkt.

vaknade tidigt på morgonen av att nasse, deras katt, var lite crazy. sen precis när jag hade stängt ballkongdörren och skulle lägga mig igen hör jag massa pipande ljus. sötnosen lisa, deras lilla kattunge, hade lyckats hoppa ner från ballkongen på något sätt. så hon satt där nere och pep och kunde inte komma upp. aaaw. så jag fick slänga på mig kläder och springa och hämta henne. sen låg hon och sov med mig och älsklingen resten av morgonen :) myysis!

nu blir det playan med bea och victor. senare ska jag nog träffa finisen tove :) PUSS!